Vranov 2012

Pro dovolenou na Vranově jsem se rozhodli téměř na poslední chvíli. Nevěděli jsme, jak mi postupem těhotenství bude, tak jsme raději nic velkého neplánovali. Od kamarádky jsem dostala tip na hotel Vranov na břehu vranovské přehrady. Byli tam s rodinkou už podruhé. Raďa tam na začátku srpna zavolal a ještě měli pár posledních volných míst na týden od 20.8.

1. den – Příjezd

Ráno jsme se sbalili a po 10. hodině vyrazili. Verunka naštěstí v autě za chvíli usnula a vydržela spát až kousek za Pohořelice. Náš pobyt začínal obědem, po němž následovala uvítací a informační schůzka s panem ředitelem. V hotelu bylo cca 115 hostů, z toho přes 30 dětí! Odpoledne jsme se vybalili, Veru se ještě chvíli prospala a po 17. hodině jsme vyrazili k vodě. Pláž byla hned pod hotelem. Verča se stihla jen jednou namočit a na dece ji píchla vosa do spodního rtu. Neměli jsme žádný prášek na případnou alergii, tak jsme jí to aspoň ledovali. Pořád si do rtu kousala, ale naštěstí jí to moc nenateklo. Večer se konalo organizované opékání špekáčků. Děti řádili na skluzavkách, houpačkách a pískovišti.

2. den – Zámek ve Vranově

Dopoledne jsme se vydali pěšky do Vranova. Hned za mostem byla zastávka vyhlídkového vláčku, ale ten jsme nevyužili (stejně nás dojel až ve Vranově). IMG_0143_resize Za náměstím jsme odbočili na žlutou turistickou stezku. Místní nás varovali, že to na kočárek moc není, ale my jsme se nedali, přece to nemůže být tak hrozné. No spletli jsme se. Nejdřív nás čekalo kamení, což by ještě šlo, ale pak se stezka hodně zúžila a navíc byla ve svahu. Já jsem bojovala s Verčou a Raďa s kočárkem. Do toho začlo pršet. Zámek jsme si v rychlosti prohlédli jen zvenčí, dali jsme si skleničku růžového vína a vyrazili zpět do hotelu na oběd. Po odpoledním spánku jsme opět vyrazili k vodě. Večer se Raďa přihlásil na ochutnávku vín. Přišlo jen 6 lidí, tak to bylo takové komorní. Povídání to bylo pěkné a nejlepší na tom byl závěr, kdy se všechny rozdělané láhve „musely“ dopít:-) Já jsem tam hrála šachy, dámu a pexeso s malým 5-letým Lukáškem.

3. den – Hrad Bítov

Dopoledne jsme vyrazili autem na Bítov. IMG_0186_resize Zvládli jsme i prohlídku hradu (10:30 – 11:45).Verča byla ze začátku hodná, ale pak už ji to začalo nudit. Byla středem pozornosti, běhala z místnosti do místnosti, chtěla na všechno sahat, ale ostatní návštěvníci to brali naštěstí s humorem a pochopením. Na konci prohlídky ji zaujala sbírka vycpaných psů a dalších zvířat. Cestou zpátky jsme se ještě zastavili na rozhledně Rumburak, která je součástí nově vybudovaného penzionu. Verča nás překvapila a sama vyšplhala asi 145 schodů! Taky nám pak hned usnula v autě a na pokoji spala až do 17 hodin. Po večeři jsme se šli projít po pláži a až Veru usnula, tak jsme ještě zašli do kavárny na pivo a pohár.

4. den – Sportovně – odpočinkový den u hotelu

IMG_0198_resize Tento den jsme strávili docela v poklidu kolem hotelu. Ráno jsme si byli zahrát minigolf, pak nás Raďa ukecal na lodičku a Verča si ještě před oběděm stihla i zaskákat na trampolíně. Odpoledne šel Raďa s Verčou na motorku a na hřiště, já jsem odpočívala na pokoji. Pak jsme šli společně po pláži k mostu na pivo Hostan a přes Dětský svět v kempu zpět do hotelu.

5. den – Laa an der Thaya

IMG_0220_resize Na celý den jsme vyrazili do termálních lázní Laa an der Thaya. Bylo sice krásně teploučko, ale i ta teplá voda byla příjemná a Verunka se tam mohla rochnit do aleluja. Zkusili jsme i bazény vevnitř, bublinky, slanou vodu a samozřejmě vodní skluzavky. K dispozici měl každý lehátko a slunečník. Děti mohli využít dětský koutek s malováním nebo pískoviště. Za cenu 10,70 euro na celý den jsme byli spokojení. Po 14. hodině jsme ale už byli všichni unavení a jeli zpět do hotelu.

6. den – Dětský svět v kempu a minigolf

Dnešek byl zamračený, na koupání u vody to nebylo, tak jsme vyrazili vedle do kempu prozkoumat Dětský svět – herničku. Bylo tam jen pár dětí, a tak si Verunka mohla vše vyzkoušet. Schovávala se v plastovém domečku, jezdila na odrážedle, malovala si, šplhala po síti na skluzavku apod. Raďa si taky užíval a pil venku pivko:-) Odpoledne jsme opět lelkovali u hotelu, zahráli si minigolf, Veru řádila na motorce a na houpačkách.

Fotografie-0113_resize IMG_0259_resize

7. den – Odjezd

Ráno jsme se sbalili a po 9. hodině odjeli směr Prostějov. Domluvili jsme si totiž u babičky oběd. Odpoledne jsme se šli podívat na Jasmínku a večer jsme vyrazili do Olomouce.

Počasí nám krásně vyšlo. Bylo horko, které se střídalo s krátkými vydatnými přeháňkami. S ubytováním i stravováním jsme byli spokojení. Určitě jsme tady nebyli naposledy. Verča se tu mohla vyblbnout na dětském hřišti a zaběhat si s ostatními dětmi.

Více fotek najdete v galerii.

Martina | 20. 9. 2012 Čt 21.29 | Cestování, Česká republika | Tisk | 657x

Komentáře k textu

- Formulář pro nový komentář

[1]reagujmejlweb Pepa

Tento hotel taky mohu jen doporučit…

3. 10. 2012 St 15.17

[2]reagujmejlweb RC modelář

Na Vranově jsme také byly s rodinou, je to tam úžasné :) My jsme stanovali a mělo to příjemnou atmosféru. Denně jsme vyrazily na tůru po všech možná hradech a zámcích, mezi nimiž nesměl chybět výše zmíněný Bítov! :)

26. 12. 2012 St 02.09

[3]reagujweb Honza

Na Vranov jsem jezdil jako malý. Bylo to tam super, ale dnes je to tam už úplně jiné.

2. 1. 2013 St 14.09

[4]reagujmejlweb Jirka

Hotel si pamatuji ještě z dětství, když to byla vojenská zotavovna a trávili jsme tam každý rok rodinnou dovolenou :D Dobré reference mě lákají na nostalgický návrat? Vranovská přehrada bylo také místo mích prvních rybolovů, ale dneska mi tam připadne na můj vkus trochu přelidněno. A volný průchod skrz pláž už je taky jen vzpomínka :-|

21. 4. 2013 Ne 01.01

Přidej komentář!

Vlož smajla :-) Vlož smajla :-( Vlož smajla ;-) Vlož smajla :-D Vlož smajla 8-O Vlož smajla 8-) Vlož smajla :-? Vlož smajla :-x Vlož smajla :-P Vlož smajla :-|

Příspěvěk je formátován Texy! syntaxí. Není povoleno HTML, odkazy se převádějí automaticky.
Otáčí se Slunce kolem Země?